Մայրենի 28.02.2017

Գլուխ երրորդ

  • Առանձնացրու ամենատպավորիչ հատվածը. հիմնավորիր:

Իմ մեջ այն հատվածը տպավորվեց, որ Ուլեզի արքայազնը համաձայնեց փոխանակվել մի աղքատ երեխայի հետ: Ոչ մի արքայազն նման բան չէր անի նման աղքատի հետ:

  • Բոլոր հայրերն իրար նման են — ինչպես ես հասկանում այս արտահայտությունը:

Ես այս արտահայտություն հասկանում եմ, որ բոլոր հայրերն էլ, անկախ նրանից հարուստ են, թե աղքատ, ինչ տեղ ունեն հասարակության մեջ, բայց միևնույն է բնավորությամբ նույնն են: Սակայն ես համաձայն չեմ այս արտահայտության հետ, քանի որ իմ հայրիկը շատ բարի, մեղմ ու հանգիստ բնավորություն ունի: Ու ես նրան անչափ սիրում եմ:

  • Երանի՜ աղքատին, երանի՜ արքայազնին — ինչի՞ համար:

Երանի աղքատին, որովհետև նա վերջապես իրականացրեց իր երազանքը ու փորձեց իրեն արքայազնի դերում: Երանի արքայազնին, որ այնքան բարի էր, որ թույլ տվեց իրականացնել աղքատ երեխայի երազանքը:

  • Ստեղծագործական — Դրանից ավելի էլ ի՞նչ է հարկավոր… (Ինչո՞վ եք գոհանում, ինչն է ձեզ պակասում, ինչն եք կարևորում, ինչը չեք գնահատում…

Մեր ընտանիքում ես շատ սպասված ու սիրված երեխա եմ: Առանց կասկածելու կարող եմ ասել, որ ինձ սիրում եմ պապիկներս, տատիկներս, մայրս, հայրս, քույրս, հորաքույրս, հորեղաբայրս, մորաքույրս, քեռիս ու մեր մնացած բոլոր բարեկաները: Ես իսկապես զգում եմ այդ սերը: Քույրս ու ես միշտ շրջապատված ենք սիրով, հոգատարությամբ ու ջերմությամբ: Ծնողներս մեզ ոչ մի հարցում չեն մերժում: Մեր երկրորդ տունը մեր դպրոցն է, որտեղ ես ինձ շատ լավ եմ զգում: Այնտեղ ունեմ լավ ընկերներ ու հոգատար ուսուցիչներ: Մեր տարիքի երեխաների համար սրանք ամենակարևոր բաներն են կյանքում: Ես ցանկանում եմ, որ աշխարհի բոլոր երեխաներն էլ ինձ նման զգան ընտանիքի սերն ու հոգատարությունը և ունենան իմ ընկերների նման լավ ընկերներ ու շատ բարի ուսուցիչներ:

English homework 28.02.2017

Ex. 8 Fill in the gaps with at, on or in.

 

  1. We usually go on holidays in July.
  2. It’s cold in winter.
  3. I always have a nap in the afternoon.
  4. My birthday is on October 2nd.
  5. She usually sleeps late at night.
  6. Youssef’s party in at 4 o’clock on Friday.
  7. It’s hot in summer.
  8. He never wakes up late in the morning.
  9. I have computer class at noon.
  10. We usually don’t go out on Mondays.
  11. It’s windy in autumn.
  12. Her birthday is on August 2nd.
  13. Write at, on, or, in.

Ex.9

Peter likes pending time with his family 1) at the weekend.

2) On Saturday mornings, Peter and his sister go far a walk with their dog. 3) At the afternoon, the family usually go to the cinema. Then 4) at about 8 o’clock they go to a restaurant for dinner.

5) On Sundays, they get up late. They something go for a drive in the countryside or visit their  grandparents. 6) In the evenings, they all watch  TV and then they go to bed.

Weekend are really special for Peter and his family.

Մաթեմատիկա 28.02.2017

1.A և B քաղաքների միջև հեռավորությունը 300կմ է: Այդ քաղաքներից միաժամանակ իրար ընդառաջ շարժվեցին Ռուզանն ու Աննան, ընդ որում Աննան մեկ ժամում անցնում էր  10կմ-ով ավել ճանապարհ: Գտնել նրանց արագությունները, եթե նրանք հանդիպեցին շարժումը սկսելուց երեք ժամ անց:

 

(x+x+10)x3=300

6x+30=300

6x=300-30

6x=270

X=45

45+10=55կմ/ժ
2.Մեքենագրուհին օրվա առաջին կեսում հավաքեց տեքստի 1/3 մասը, իսկ օրվա երկրորդ կեսում

10 էջ: Արդյունքում նա հավաքեց ամբողջ տեքստի ուղիղ կեսը: Քանի՞ էջանոց տեքստ պետք է հավաքի
մեքենագրուհին:
1/3+10/1=31/3=10.1/3

31/3×2/1=62/3

62/3-31/3=31/3
3.

Քանի՞ գրամ է կշռում մեկ խնձորը։

math



1 սունկ-2 խնձոր

4 խնձոր-3 խնձոր+60 գրամ

1 խնձոր-60 գրամ
4

Չորս հաջորդական թվերի գումարը հավասար է 110 -ի։ Գտնել այդ թվերից ամենամեծը։

29

 

5.Գտնել 16 ∙ 26 ∙ 36 ∙ 46 ∙ ⋯ ∙ 96 − 97 արտահայտության արժեքի վերջին թվանշանը. 9
6.Արեգն իր 6 ընկերներին հանդիպելիս  ձեռքով բարևեց։ Քանի՞ ձեռքսեղմում եղավ: 6